Instagram është kompania më e fundit e teknologjisë që premton një goditje ndaj gjuhës së urrejtjes, pas kritikave se nuk po bënte mjaftueshëm për të hequr postet sulmuese nga aplikacioni i saj.
Kompania e teknologjisë në pronësi të Facebook, së bashku me Google+, është zotuar të heqë fjalët e urrejtjes brenda 24 orëve nga ajo që raportohet, si pjesë e kodit të sjelljes së Komisionit Europian për gjuhën e urrejtjes.
Facebook, YouTube, Twitter dhe Microsoft kanë angazhuar tashmë kodin, me rezultate inkurajuese, pohoi Komisioni.
“Interneti duhet të jetë një vend i sigurt, pa fjalë të paligjshme të urrejtjes, pa përmbajtje ksenofobike dhe raciste”, tha Vĕra Jourová, Komisionere e Bashkimit Europian për Drejtësinë, Konsumatorët dhe Barazinë Gjinore.
“Kodi i Sjelljes tani po provon të jetë një mjet i vlefshëm për të trajtuar me shpejtësi dhe me efikasitet përmbajtjen e paligjshme”.
Dy të tretat e gjuhës së urrejtjes të raportuara nga organet publike dhe organizatat joqeveritare ishin hequr, tha Komisioni.
Shkalla është rritur vazhdimisht nga 28 përqind në 2016-wn dhe 59 përqind në një monitorim të dytë në maj 2017-të.
Gjuha e urrejtjes e mohuar përcaktohet në ligjin e Bashkimit Europian si nxitje publike për dhunë ose urrejtje drejtuar grupeve ose individëve në bazë të karakteristikave të caktuara, duke përfshirë racën, ngjyrën, fenë, prejardhjen dhe origjinën kombëtare ose etnike.