Ekonomi

Dy koncesionet e fundit të qeverisë “Rama” përfundojnë në vitet 2046 dhe 2047 (TABELA)

19:01 - 12.02.19 Gazeta Shqiptare

Koncesionet apo partneriteti publik-privat ka qenë një “skemë novatore” e qeverisë që është parë me skepticizëm nga një pjesë e opinionit publik dhe janë shoqëruar me akuza të rënda të opozitës ndaj kabinetit “Rama”.



Në fund të janarit, qeveria u tërhoq në fazën e negocimit për kontratën më të madhe koncesionare të saj, atë për segmentin rrugor Thumanë-Kashar me distancë 21 kilometra dhe me kosto të përgjithshme prej 435 milionë eurosh, pa dhënë shpjegime për shkaqet që sollën anulimin.

Nga ana tjetër, në mënyrë të papritur, u depozitua në Kuvend një projektligj ku vendoset “heqja e mundësisë ligjore për koncesione të pakërkuara nga 1 korriku 2019”, duke anuluar në këtë mënyrë mekanizmin ligjor që qeveria përdori përgjatë viteve të fundit.

Por, ndërkohë që s’do ketë PPP të reja, ato “të vjetrat” funksionojnë normalisht dhe me gjasë do të vazhdojnë edhe pasi Edi Rama të jetë larguar nga posti i kryeministrit.

Sipas tabelës që publikon sot “Gazeta Shqiptare” dy koncesionet më të gjata të qeverisë përfundojnë pas rreth 3 dekadash. Konkretisht: koncesioni i inceneratorit të Tiranës vijon deri në vitin 2046 ndërsa, koncesioni i mirëmbajtjes së rrugës së Kombit deri në vitin 2047.

Ministria që mban numrin rekord të PPP-ve është ajo e Infrastrukturës dhe Energjisë.

“Institucione të ndryshme, përfshirë Fondin Monetar Ndërkombëtar, Departamentin e Shtetit të SHBA apo Komisionin Europian kanë ngritur pikëpyetje të mëdha mbi format ekstraligjore të ndjekura nga qeveria aktuale për negocimin e kontratave koncesionare në kurriz të taksapaguesve”, shkruan kolegu Gjergj Erebara në Reporter.al.

Kështu, sipas FMN, “kuadri i punës së qeverisë për përzgjedhjen dhe priorizimin e projekteve të investimit, si dhe për vlerësimin e kostove dhe rreziqeve fiskale, mbetet i pamjaftueshëm,” dhe fondi pati kërkuar në fillim të vitit 2018 ndalimin e dhënies së koncesioneve të reja.

Sipas Departamentit të Shtetit, “përdorimi në rritje i kontratave të partneriteteve publike dhe private ka ngushtuar mundësitë për konkurrencë, përfshirë nga investitorët e huaj, në infrastrukturë dhe sektorë të tjerë.”

“Gazeta Shqiptare”

Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

* *