AKTUALITET

Landfilli i Sharrës, tarifa shtesë bie në kurriz të konsumatorëve

09:54 - 20.02.19 Gazeta Shqiptare
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Për të hedhur mbetjet inerte në landfillin e Sharrës, kompani të ndryshme ndërtimi, kanë kontraktuar kamionë për të realizimin e këtij procesi. Ndërkohë, ashtu siç dihet, ky landfill është i vetmi vend në të gjithë kryeqytetin ku lejohet hedhja e dherave, apo materialeve që mbeten pas ndërtimeve. Kompanitë duhet të paguajnë një shumë prej 480 lekësh për tonë, apo rreth 100 euro për kamion. Pagesën duhet ta kryejnë edhe individë, të cilët kontraktojë mjete të tonazhit të ulët apo te lartë për zhvendosjen e mbetjeve inerte pas kryerjeve të punimeve të ndryshme në ambiente private. Tarifa është vendosur nga kompania “Integrated Energy B. V” e cila prej vitit 2017 ka fituar për 30 vjet koncesionin e menaxhimit të mbetjeve të gjithë kryeqytetit.




Tarifa
News24 ka arritur të mësojë se Bashkia e Tiranës është njoftuar dhe e ka pranuar propozimin e koncesionarit për të caktuar atë tarifë. Të gjithë këto fakte ngrenë dyshimet për një aferë në favor të vetë koncesionarit. Në bazë të kontratës së nënshkruar me Ministrinë e Mjedisit, kompania, e cila do të ndërtojë edhe inceneratorin, do të paguhet nga Bashkia e Tiranës me një shumë prej 29 eurosh për çdo tonë mbetje organike që depozitohet në landfill, nga mjetet që merren me pastrimin e kryeqytetit.
Shtesat për qytetarët
Tani përpos kësaj shume, individë, apo kompani të ndryshme, të cilat e paguajnë një herë taksën e pastrimit do të duhet të paguajnë një tarifë prej 480 lekësh për çdo tonë mbetje të dërguar në Sharrë.
Dhe nuk mbaron me kaq. Bashkia e Tiranës me anë të Policisë Bashkiake dhe Inspektoratit Mjedisor nuk i lejojnë kompanitë që të mund t’i depozitojnë mbetjet ndërtimore apo dherat në vende të tjera me një çmim më të ulët. Madje as të mund t’i shesin ato për llogari të kompanive të tjera që mund të kenë nevojë për dherat e përfituara nga hapja e gropave të ndërtimit. Penalitetet e përcaktuara nga autoritetet nuk bëjnë gjë tjetër vetëm se i drejtojnë mjetet për në Sharrë, aty ku kompania koncesionare e shndërruar tashmë në monopoliste, do të vjelë para të tjera, përpos shumës së madhe që i paguan çdo muaj bashkia e kryeqytetit. Ndërkohë që tarifat sigurisht bien në kurriz të konsumatorëve.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.